مصاحبه آرشیو خبر ها
مخالـف نژادپرستی هستـم

مخالـف نژادپرستی هستـم

کاپیتان خوش اخلاق یوونتوس در مصاحبه ای متفاوت با روزنامه گاتزا دلا اسپورت در مورد مشکل نژاد پرستی در ورزشگاه های اروپا و بخصوص ایتالیا صحبت کرد و به مخالفت با آن پرداخت :

"من فکر نمی کنم که هواداران شعارهایشان را با هدف نژادپرستی می دهند. حتی زمانی که آنها با فریادهایشان حریف را آزار می دهند ، فقط می خواهند که بازیکنان حریف بدانند آنها طرفدار تیم مقابلند. "

" من هم یکی از آنها بودم ، در دوران کودکی من نیز یکی از این صداها بودم . من مضمون واقعی ای که شعارها برای آن ساخته می شود را می دانم . و می دانم که هدفشان توهین به بازیکنان تیم های مقابل نیست "

" اما به نظرم عادلانه است که در صورت عدم جلوگیری از این شعارها ، تیم ها با مجازات روبرو شوند . من نمی گویم که این شعارها باعث ناراحتی نمی شود ، زیرا هرگز جای بازیکنانی که این شعارها علیه شان داده می شود نبوده ام .
خط بین اذیت کردن و تحقیر کردن بسیار باریک است "

بوفون همچنین معتقد است که بازیکنان نباید به عنوان الگوهای مهمی در جامعه قرار بگیرند ، زیرا که بسیاری از آنها برای گرفتن این مسئولیت بسیار جوان اند .

" ما می دانیم که بر روی دیگران تاثیر گذاریم . اما این به عهده ما نیست که جامعه را تربیت کنیم . این مسئولیت عادلانه نیست چون بسیاری از ما جوان هستیم "

" این بسیار واضح است که در مورد مسائل مربوط به هواداران و شعارهای نژاد پرستانه ، بعضی اوقات تنها یک تذکر کافی است "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: